EKSEKUTIF PERAKAUNAN DAN PENTADBIRAN

 

Tanggungjawab:

  • Mampu untuk mengendalikan urusan perakaunan dan pembayaran gaji
  • Mengemaskini transaksi kewangan harian serta aliran tunai
  • Mampu mengendalikan tugasan-tugasan pentadbiran dan kesetiausahaan yang mudah
  • Menjalankan tugasan-tugasan lain berdasarkan keperluan

Kelayakan:

  • Calon hendaklah memiliki kelayakan akademik yang berkaitan dan berkenaan dengan perakaunan
  • Kemahiran yang diperlukan: Pengetahuan asas tentang sistem dan operasi perisian perakaunan.
  • Keperluan bahasa: Penguasaan Bahasa Melayu dan Inggeris yang baik (secara bertulis dan komunikasi). Penguasaan Bahasa Arab merupakan satu kelebihan tetapi bukan merupakan satu keperluan.
  • Sekurang-kurangnya dua (2) tahun pengalaman kerja diperlukan bagi jawatan ini. Pengalaman dalam industri pelancongan dan pengembaraan merupakan suatu kelebihan.
  • Cepat belajar dan menyesuaikan diri, bermotivasi tinggi, mampu bekerja dalam pasukan serta bersedia untuk seiringan membantu perkembangan syarikat.
  • Gaji asas yang ditawarkan: RM 1,500-00
  • Boleh memulakan kerja sesegara mungkin.
  • Peluang untuk berkembangan dan membangunkan potensi diri.
  • Keutamaan diberikan kepada calon wanita.

Manfaat:

  • Di samping manfaat-manfaat biasa yang dinikmati pekerja lain, calon yang berjaya serta ahli keluarga tedekatnya (termasuk ibubapa), boleh menikmati keistimewaan perjalanan dan pelancongan dengan kadar diskaun yang menarik.

Calon-calon berkelayakan dipelawa untuk menghantarkan resume yang lengkap dengan menyatakan butiran kelakayakan akademik, pengalaman kerja, gaji semasa dan anggaran gaji yang diminta, serta maklumat perhubungan sebelum 15 April 2013 ke alamat berikut:-

No 12, Tingkat 1, Jalan SD 9/4, Bandar Sri Damansara, 52200 Kuala Lumpur, Malaysia
Tel: 03-62628949  /   email: abdullahfarouq@persadaoasis.com.my

 

 

ACCOUNTS CUM ADMIN EXECUTIVE
Kuala Lumpur – Bandar Sri Damansara

Responsibilities:

  • Able to maintain a full set of accounts and payroll matters
  • Update daily transactions and cash flow
  • Able to do general administrative work
  • Carry out other ad-hoc duties as required by superiors

Requirements:

  • Candidate must possess relevant qualifications for this post
  • Required skill: basic knowledge of accounting software system is an added advantage
  • Required languages: good command of spoken and written English and Bahasa Malaysia Arabic speaking is an added advantage but not requirement
  • At least 2 years of working experience is required for this position. Experience in travel industry an added advantage
  • Fast Learner, Highly motivated person, team player and willing to grow with company
  • Salary RM 1,500
  • Able to start work as soon as possible
  • Opportunity to learn and grow
  • Preferably Female candidate

Benefits:

  • In addition to the normal working benefits, successful candidate and his/her immediate family members, including parents, will enjoy reduced-rate travel privileges

Qualified individuals are invited to submit a comprehensive resume stating qualifications, work experience, current and expected salary and contact details before 15 April, 2013 to the following address:-

No 12, Tingkat 1, Jalan SD 9/4, Bandar Sri Damansara, 52200 Kuala Lumpur, Malaysia
Tel: 03-62628949 / email: abdullahfarouq@persadaoasis.com.my


Utama        Tentang Kami        Pakej Umrah 2016        Hubungi Kami